
Fautmeldingen -
Ondersteuning
WijnAdmin is getest met veel verschillende besturingssystemen en Access versies.
Desondanks kunnen fouten optreden: fouten in het WijnAdmin
programma (een combinatie van gegevens en omstandigheden die niet
is voorzien), een fout in Microsoft Access, installatie in een
programmafolder met onvoldoende gebruikersrechten, een
'beschadigde' database door onjuist afsluiten van de computer, etc.
Een bron van foutmeldingen kan ook zijn een verkeerd verlopen
registratie of het achteraf verwijderen of veranderen van
registratiebestanden.
Fouten die optreden worden als volgt gemeld:
De informatie onderaan het
venster geeft de bron van de fout aan en of de fout al is gemeld
aan de WijnAdmin helpdesk.
Als een fout zich herhaalt
verschijnt de optie 'Rapporteren'. Hiermee wordt de fout
automatisch via email aan de WijnAdmin helpdesk verzonden. Als
automatische verzending per email niet mogelijk is, verzend dan
zelf een email met een
foutomschrijving. Zeker als een
fout zich herhaalt, is het zinvol om die te rapporteren.
Een aantal specifieke foutmeldingen met mogelijke
oorzaken is in deze helpfile beschreven. Zie de onderwerpen van het
hoofdstuk 'Fouten en problemen'